loading...

printing services

کامل ترین سرویس ها و خدمات چاپ دیجیتال در ایران

bahareh بازدید : 152 سه شنبه 25 آبان 1400 نظرات (0)

پنل های دارای نور پس زمینه نسل جدیدی از پنل های تزئینی هستند که به دلیل نورپردازی پشت خود تصویری بسیار رمانتیک، زیبا و نمای نزدیک ایجاد می کنند. ناگفته نماند که مصرف برق پنل های نور پس زمینه بسیار کم بوده و مصرف برق آنها حتی از یک لامپ کم مصرف نیز کمتر است. می توانید پنل نور پس زمینه و لینک را در کنار پریز برق وصل کنید و از نور کم آن به جای چراغ خواب استفاده کنید.

چاپ بک لایت در تهران

همه موارد فوق را می توان برای انتخاب نوع متریال چاپ در نظر گرفت، اما عامل مهمی که در انتخاب متریال موثر است هزینه آن نیز می باشد، بنابراین ممکن است کاغذ از کیفیت پایینی برخوردار باشد اما از نظر هزینه، متریال چاپ است. اقتصادی تر . تخته ها معمولا مقاومت بالایی دارند که به دلیل مواد خاص تخته ها می باشد. با این حال، مواد آلومینیومی استحکام بسیار بالاتری دارند. انواع مختلف تخته ها وزن کمی دارند که حمل و نقل آنها را تسهیل می کند.

فناوری چاپ با نور پس زمینه به دوام چاپ و تعداد تصاویر بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر هدف چاپ تصاویر با ماندگاری بالا باشد، چاپ صفحه مناسب ترین چاپ است زیرا نوع جوهر چاپ در این نوع چاپ از کیفیت بالایی برخوردار است. یا چاپ جوهر برای تابلوهای پاپ بسیار مناسب است. تفاوت در چاپ و مواد مورد استفاده منجر به تفاوت قیمت می شود. چاپ لایت باکس تهران زیبا با کیفیت مناسب داشته باشید.

 

ویژگی های چاپ با نور پس زمینه چیست؟

نوع چاپ تابلوهای دارای نور پس زمینه می تواند از نظر متریال چاپی، کیفیت و ضخامت متفاوت باشد. با چاپ تصاویر رنگی با کیفیت و استفاده مناسب از نور پس زمینه، تبلیغات مناسبی بدست می آورید که زیبایی خاصی در طول روز ایجاد می کند. چاپ نور پس زمینه قوی و قوی در برابر آب و رطوبت است. روش های چاپ می تواند انواع مختلفی داشته باشد، اما چاپ لیزری و جوهرافشان و چاپ صفحه رایج ترین روش های چاپ با نور پس زمینه هستند.

bahareh بازدید : 244 جمعه 24 بهمن 1399 نظرات (0)

بهترین تکنیک برای چاپ روی پلکسی گلاس چاپ روی صفحه است که به آن صفحه ابریشم یا خط خطی نیز می گویند. برای چاپ روی پلکسی گلاس ممکن است از ابزارها و تکنیک های استاندارد چاپ صفحه استفاده شود ، با این تفاوت که باید از جوهر مناسب پلکسی استفاده شود. برای حفظ یکپارچگی و دوام چاپ باید مدت زمان بسیار طولانی جوهر خشک شود.


مرحله 1

تصویری برای چاپ در پلکسی گلاس ایجاد یا انتخاب کنید. تصاویر ممکن است روی کاغذ یا رایانه ایجاد شوند. برای تصاویر کاغذی ، از طریق رایانه اسکن کنید. برای تصاویر تولید شده توسط رایانه ، پرونده ای را در یک برنامه پردازش کلمه یا برنامه گرافیکی باز کنید. با استفاده از کلمات ، عکس ها و عناصر تصویر ، یک تصویر بسازید.

 


گام 2

تصویر را بر روی یک تکه مخمل شفاف چاپ کنید. به این فیلم مثبت می گویند. اگر بیش از یک رنگ در تصویر شما وجود دارد ، هر رنگ را جداگانه روی حجره شفاف چاپ کنید. چاپ مقیاس خاکستری را به عنوان فیلم مورد نیاز برای چاپ با رنگ سیاه انتخاب کنید.


مرحله 3

یک قاب صفحه را که به آن صفحه ابریشمی نیز می شناسیم ، با امولسیون عکس در یک اتاق تاریک بپوشانید. دو طرف صفحه را پوشانده و امولسیون اضافی را بردارید. بگذارید یک شب خشک شود. قاب صفحه را به صورت رو به پایین و روی یک قطعه برش لاستیکی فومی قرار دهید تا درون قاب قرار بگیرد. فیلم را به صورت رو به پایین روی قاب صفحه قرار داده و شیشه 1/4 اینچی را روی آن قرار دهید.


مرحله 4

چراغ هالید را 18 اینچ روی شیشه ، فیلم مثبت و قاب صفحه آویزان کنید. مطابق با زمان نوردهی توصیه شده در دستورالعمل های امولسیون عکس ، آن را به مدت پنج تا 10 دقیقه روشن کنید. با فشار متوسط ​​تصویر را با آب گرم روی صفحه اسپری کنید. وقتی تمام امولسیون ها از قسمت طراحی خارج شدند ، هر دو طرف صفحه را با کاغذ روزنامه پاک کنید و بگذارید خشک شود. یک قاب صفحه نمایش باید برای هر رنگ در طرح شما پوشش داده شده ، در معرض دید و تصویر باشد.


مرحله 5

پلکسی را روی یک سطح صاف قرار دهید. قاب صفحه نمایش داده شده را روی آن قرار دهید و یک خط ضخیم از جوهر را در قاب صفحه مقابل خود قرار دهید. جوهر چاپ صفحه نمایش حرفه ای Jacquard برای سهولت استفاده و دوام توصیه می شود. جوهر را محکم به سمت خود بکشید. قاب صفحه را بلند کنید تا چاپ خود را بررسی کنید. چندین چاپ ممکن است انجام شود. برای چاپهای چند رنگ ، هر رنگ باید سه تا پنج ساعت قبل از چاپ رنگ بعدی خشک شود. جوهر را از داخل قاب با آب تمیز کنید.


برای اولین پروژه خود یک تصویر را با یک رنگ مرکب چاپ کنید ، زیرا ثبت چاپ چند رنگ در پلکسی گلس دشوار است. جوهر چاپ صفحه ای مبتنی بر حلال برای چاپ روی پلکسی گلاس موجود است. این جوهرها مزایایی را در استفاده حرفه ای تمام وقت از جمله زمان خشک شدن سریعتر دارند.


ممکن است صفحه پس از چاپ به پلکسی گلاس بچسبد ، و باعث می شود جوهر با کشیده شدن قاب صفحه ، لخته شود. در صورت بروز چنین اتفاقی ، جوهر را با آب یا ماده اکستندر رقیق کنید. جوهر چاپ حرفه ای صفحه نمایش Jacquard چهار روز طول می کشد تا کاملاً در حداکثر دوام تنظیم شود.

bahareh بازدید : 252 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

 

پباده سازی و چاپ استیکر و نکاتی فراوان اصلی برای شایسته ترین بازدهی

طراحی و چاپ استیکر

 

پباده سازی و چاپ استیکر در صورتی‌که صحیح و ماهر انجام گیرد قادر است به خیر و خوبی دقت مخاطب را به خویش جلب کرده و جذابیت بصری متعددی ساخت نماید و همینطور قدم موثری در چشم شدن و مورد دقت قرار دریافت کردن مطالب متبوع و تبلیغات شما باشد .

یک برچسب حرفه‌ای و قشنگ شمارا در یک نگاه معرفی می نماید .

 

در حالتی که می خواهید برنامه ای منحصر و ویژه برای استیکر خویش داشته باشید یه خرده از ذهن ایده پرداز خویش یاری گرفته و طرح متبوع را پیاده سازی نمایید یا این که این که از برنامه های گرافیکی متفاوت برای اخلاق و رفتار اثر خویش به کارگیری نمائید و یا این که به طراحان حرفه‌ای رجوع کنید تا استیکر شما‌را به صورت خلاقانه پباده سازی کرده و جذابیت و کشش آن را بالا ببرند .

 

 

bahareh بازدید : 273 پنجشنبه 09 مرداد 1399 نظرات (0)

 

کارت ویزیت باید چه محتوایی داشته باشد؟

کارت ویزیت ابزار زیاد عالی و کار کشته برای معرفی شما می‌باشد .

 

زمانی که شما کسب و کاری دارید می بایست از ابزارهای زیادی برای شناسایی خودتان به مشتریان استعمال کنید .

 

یک کدام از این ابزار ها به کارگیری از کارت ویزیت است . احتمالا دیدنی بنظر رسد بیان کنم بخش اعظمی از صاحبان کسب و امور

 

را چشم ام که چه بسا این ابزار دوچندان معمولی را نیز ندارند .

 

در‌حالتی که بخواهیم موفقیت و فروش خیر و خوبی در کسب و عمل مان باشد بایستی این ابزار ها را بخوبی استعمال نماییم .

 

به کارگیری از کارت ویزیت خویش آدابی دارااست که می بایست به آن اعتنا شود . چون در‌صورتی‌که همین ابزار ظاهرا معمولی

چاپ کارت ویزیت 

در شرایطی‌که با توجه مورد به کار گیری قرار نگیرد قادر است رفلکس منفی داشته باشد و اثرات معکوس بر کسب وکار ما داشته باشد .

 

 

 

bahareh بازدید : 323 شنبه 14 تیر 1399 نظرات (0)

 

چاپ استیکر , استیکر چاپی و تبلیغات شهری

در یادداشت های گذشته با استیکر آشنا شدیم و به کارکرد و به کارگیری های متفاوت آن اشاره کردیم . دانستیم که یکی مهم‌ترین و اما کاربردی ترین به کارگیری های استیکر , کاربرد و به کارگیری از آن در صنعت تبلیغات است .

 

تبلیغات خویش دسته و اشکال گوناگون داراست که بستگی به ابزار تبلیغات ( دراین باره استیکر و اما استیکر های شیشه ای و شیری رنگ چاپی ) , گوناگون است . درین مقالهنگارنده قصد دارااست به کاربرد استیکر در تبلیغات شهری بپردازد .

تبلیغات باطن شهری

 

تبلیغات باطن شهری خویش به دو نوع ی تبلیغات متحرک و تبلیغات ایستا بخش می شود که استیکر در هر دو کاربرد دارااست و اثرگذار است . در‌پی به شرح کاربرد استیکردر تبلیغات ایستا و تبلیغات متحرک میپردازیم .

 

کاربرد استیکر در تبلیغات متحرک : تبلیغات متحرک از جمله تبلیغ های شهری است که کشش ی فراوانی داراست و ولی قسمتی از طرق تبلیغاتی لاکچری است . این مدل هم خویش به دو تیم تبلیغ بر روی ماشین کرایه ای و تبلیغ بر روی اتوبوس تقسیم می شود .

sticker printing 

کاربرد استیکر در تبلیغات روی اتوبوس : یک کدام از کاربرد های استیکر , نصب آن بر روی اتوبوس است . شما میتوانید با نصب استیکر بر روی شیشه یا این که قسمتی از بدنه ی اتوبوس , مارک , فرآورده و یا این که هر آنچه که قصد تبلیغ آن را دارید را در معرض نگاه و دقت عابر , مسافر و هر آن کس که با اتوبوس برخورد دارااست قرار دهید .

 

کاربرد استیکر در تبلیغات بر روی آژانس : امروزه بیش تر از هر زمان دیگری استیکر های ماشینی اشاعه پیدا کرده اند . آژانس هم نیز زیرا اتوبوس می‌تواند کانون اعتنا و نگاه عابر و هزاران رهگذر , و ولی مشتری احتمالی قرار بگیرد . به همین جهت جزء تامین کننده ها هم عملکرد می نمایند با نصب استیکر بر روی خودرو , تا میزانی دقت و نگاه عابر ها را به مارک و کالای خویش معطوف نمایند . با این وجود به دلیل میزان ی آژانس , نصب استیکر بر روی آن , به میزان ی نصب استیکر بر روی اتوبوس اثرگذار نیست .

 

استیکر در تبلیغات ایستا

 

تبلیغات ایستا بخش دوم از تبلیغات باطن شهری است . درین نوع ی تبلیغ , سوژه ی تبلیغ ایستا و این مخاطب یا این که انگیزه تبلیغ است که متحرک است . این روش تبلیغاتی به دلیل عدم تحرک , از اثرگذاری کم تری نسبت به تبلیغ متحرک برخوردار‌است . تبلیغ های ایستا هم گونه های متمایز دارا‌هستند که استیکر در هرکدام قادر است اثر گذار باشد .

نصب استیکر بر ویترین مغازه

 

ویترین دکان از جمله مدیوم های تبلیغاتی اصلی و موثری است که بیشتراز هر مکان ی دیگری از مغازه در کانون روءیت کرد و اما نقطه ی آسایش مشتری جای‌دارد . با نصب استیکر بر شیشه و ویترین مغازه , می‌توانید به بدون‌پول و با شیوه ای مفید , به تبلیغ و توسعه کالای خویش بپردازید . ولی ممکن است نیز رغبت داشته باشید که براینصب استیکر از ویترین دیگر دکان ها به کارگیری فرمائید که مجانی نخواهد بود .

 

نصب استیکر بر درب محل ورود مغازه

 

درب محل ورود دکان از نقطه های مهمی است که اثر گسترده ای بر تصمیم خرید مشتری داراست . شما می‌تواند با نصب استیکر بر روی شیشه ی مغازه , تا میزان قابل توجهی بر تصمیم خرید مشتری موثر باشید .

 

نصب استیکر بر دیوار , استند و تابلو های تبلیغاتی

 

استند و تابلو های تبلیغاتی لایت باکس شهری از سایر مدیوم های تبلیغاتی ایستا میباشند که محل نیکی برای نصب استیکر شما به شمار میروند . از آن جایی که‌این مدیوم ها نسبت به مدیوم های ایستای پیشین گران خیس میباشند , به همین بهانه پیش از نصب استیکر اطمینان نتایج نمایید که مدیوم متبوع در معرض رویت کرد مشتری , رهگذر و عابر های متبوع قرار داشته باشد .

 

bahareh بازدید : 329 سه شنبه 02 مهر 1398 نظرات (0)

چاپ بک لایت چیست؟

 

 


واژه‎ ‎بک لایت‎ ‎یا‎ ‎بک لیت، برگرفته از عبارت‎ Backlit ‎در انگلیسی و به معنای تصویر یا زمینه‌ای ‏است که از پشت به وسیله نور روشن شده و یا از پشت نور به آن تابیده می‌شود.‏

چاپ تابلو بک لایت‎ ‎بر روی مدیاهایی انجام می شود که در تابلوهای بک لیت (نور از پشت) یا پشت چراغدار به کار می‌روند و اثر چاپ شده روی کاغذ بک لایت در یک قاب بک لایت از جنس آلومینیوم، پلکسی، چوب و ... قرار گرفته و برای زیباسازی و اثربخشی بیشتر با استفاده از یک نورپردازی خاص در معرض دید مخاطبین قرار می گیرد.

در چاپ تابلوهای بک لایت، مدیا توسط یک منبع نور مانند مهتابی، لامپ کم مصرف و یا مجموعه‌ای از لامپ ها (ال. ‏ای. دی) به صورت اس ام دی و ... از پشت روشن می‌شود و در شب و روز دارای نور زیاد بوده همچنین تصاویر و متون روی آن به صورت واضح دیده می‌شوند.

جنس مدیای چاپ بک لایت پارچه ای از فیلم‌‏های کوتینگ شده و پوشش دار توسط ماده‌ای مخصوص می‌باشد که نور را از خود عبور می‌دهند و سطح صاف و بدون بافت دارند و برای ‏استفاده در پرینترهای جوهر افشان یا لیزری ساخته شده‌اند.‏

نور ساطع شده از منبع نور، تصویر عکس را روشن کرده و به سطح کار جلوه‌ی بصری زیبایی، شبیه به ‏نمایشگرهای تلویزیونی، می دهد. تابلوهای بک لایت به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در رستوران‌ها و فست ‏فود‌ها، دفاتر کار و غرفه‌های نمایشگاهی، در شرکت ها برای معرفی محصولات و لوگوی شرکت، در مطب ‏پزشکان، داروخانه‌ها و دفاتر کار مهندسین‎ ‎، در منازل و محیط کار به عنوان ‏‎ ‎دکوراسیون داخلی، همچنین مکان های پر تردد مثل ‏سالن های فرودگاه، مترو، مراکز خرید، نمایشگاه‌ها و همچنین در شکل آسمان مجازی کاربرد دارد.

نوع چاپ تابلو بک لایت از نظر کیفیت، اندازه و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد. این سبک از چاپ‌ها به شکلی صورت می‌گیرد که در برابر رطوبت ماندگاری بالایی داشته باشد.

این ماندگاری با استفاده از لمینت و یا چاپ یووی چندین برابر شود.

با استفاده از چاپ بک لایت روی استیکر و نصب روی شیشه به راحتی می‌توان از نور خورشید به عنوان منبع پشت نور استفاده کرد.

منبع: چاپ بک لایت

bahareh بازدید : 314 سه شنبه 12 شهریور 1398 نظرات (0)

طراحی کارت ویزیت همانند هر کار دیگری امروزه رایج شده است. اما خطاهای رایج ممکن است شما را ناکام بگذارد. فرض کنید شما یک مشتری هستید، یا یک طراح هستید و می‌خواهید یک کارت ویزیت را تا مرحله چاپ به پیش ببرید. اگر 7 نکته زیر را نمی‌دانید، لطفا کارت ویزیت طراحی نکنید. و هرگز برای چاپ به چاپخانه مراجعه نکنید!  

با در نظر گرفتن 7 نکته زیر در طراحی کارت ویزیت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حک کنید:

1- رنگ و سایز کارت ویزیت

هر فایلی که چاپ می‌شود، کاغذ مخصوص یا سایز مشخصی برای برش دارد. کارت ویزیت هم از این امر مستثنی نیست. به طور معمول سایز استاندارد کارت ویزیت 9.5 در 5.5 و 4.5 در 8.5 سانتی‌متر می باشد. اما این اطلاعات به تنهایی کافی‌ نیست. بهتر است با چاپخانه‌ای که کار می‌کنید، تماس بگیرید. مشاوران چاپخانه سایز مطلوب را به شما اطلاع می‌دهند.

bahareh بازدید : 318 شنبه 26 مرداد 1398 نظرات (0)

چاپ استیکر یا چاپ وینیل متریالی نازک از جنس PVC است که پشت آن چسب‌دار می باشد و به علت ویژگی‌های فراوانی از جمله ضد آب و قابل شستشو، مقاوم در برابر پارگی، نصب و جداسازی آسان، مقاوم در برابر نور و سایر عوامل محیطی و ... امروزه در انواع، ابعاد، طرح و رنگ‌های مختلف در چاپ داخلی و همچنین سطوح فضای بیرونی کاربرد فراوانی در صنعت تبلیغات برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول بر روی دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری، کاربرد تزئینی در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، غرفه‌های نمایشگاهی، اتاق‌های نشیمن معابر پربازدید و همچنین فضاهای خصوصی خانه مثل تزئینات آشپزخانه اتاق‌خواب و... چاپ استیکر ماشین روی بدنه خودرو (اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی و ...) دارد.

bahareh بازدید : 312 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

نصب کاغذ دیواری

۱- فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید: مراکز فروش کاغذ دیواری می توانند به شما در محاسبه قیمت چاپ کاغذ دیواری کمک کنند، اما در اینجا یک راه حل سریع برای محاسبه به شما آموزش داده خواهد شد، یک دفترچه یادداشت بردارید وارتفاع وعرض دیوار اتاق را اندازه بگیرید به عنوان مثال، دو دیوار 12 متر در 8 متر و دو دیوار دیگر 11 متر در 8 متر می باشند.

12x8=96, 12x8=96, 11x8=88, 11x8=88. 96+96+88+88 = 368 مساحت کل دیوار مورد نظر

حالا شما با خودتان فکر می کنید، در مورد درب ها و پنجره ها، باید چه کنم؟ دیوارهایی که درو پنجره دارند متراژ در و پنجره از محاسبات کم می شود. برای اطمینان بیشتر از اینکه در حین نصب ، کاغذ دیواری شما کم نیاید و موجب وقفه در کار شما نگردد یک رول بیشتر محاسبه کنید چون فروشندگان موظف هستند رول های دست نخورده و باز نشده را از شما پس بگیرند.

bahareh بازدید : 307 چهارشنبه 21 فروردین 1398 نظرات (0)
 

 

ساخت لایت باکس

تابلو‎ لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت می‎باشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود.

انواع لایت باکس در خانه طراحان سام به شرح زیر می باشد:

لایت باکس دیواری

ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در طرفین سازه قرار می گیرد و به همین دلیل از قیمت پایین تری نسبت به نوع نور کف برخوردار است.

لایت باکس دیواری را به راحتی می توان با پیچ و یا قلاب تعبیه شده در آن به دیوار نصب کرد.

لایت باکس آویز

ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می گیرد. ظرافت ضخامت لایت باکس 4.5 سبب تنوع کاربردی آن شده است.

لایت باکس آویز را به راحتی می توان با قلاب تعبیه شده در بالای آن از هر سطحی آویزان کرد.

لایت باکس ایستاده

ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می گیرد. ظرافت ضخامت لایت باکس 4.5 سبب تنوع کاربردی آن شده است.

منبع: http://www.samdhprint.com/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3.html

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 2,839
  • بازدید کلی : 30,954